0
0
Кошик
Ваш кошик порожній!
Це ніколи не пізно виправити :)

Обмін та повернення товару

Повернення товару є можливим. Це право покупця зазначається у належних правових актах. Однак повернення такої продукції буде можливе лише, якщо дотримано деяких умов:

Придбання товару належної якості. Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, за винятком дня купівлі, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, у разі, якщо товар не використовувався та збережений його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, заводська упаковка, документи. Якщо товару немає в наявності, споживач має право придбати будь-які інші товари, отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару або поміняти товар на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.

Придбання товару неналежної якості. Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного строку споживач має право на заміну товару чи повернення грошей. Відповідно до п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», суттєвим недоліком вважається недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому має хоча б одна з наступних ознак:
  • Він взагалі не може бути усунений;
  • Його усунення займе понад 14 календарних днів або ремонт неможливий в інший термін, обумовлений сторонами;
  • Він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено у договорі.
Якість товару у разі потреби можна перевірити за допомогою проведеної авторизованим виробником Сервісним Центром експертизи, у процесі якої встановлюється факт порушення споживачем гарантійних умов експлуатації товару. Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню за його наявності, а за відсутності – у 2-місячний термін з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений термін неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з вадами на інший товар іншої марки (моделі) належної якості з відповідним перерахунком ціни або повернення грошей.

Перерахунок вартості не провадиться у разі заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі) належної якості, ціна на який змінилася. У разі заміни товару на такій самій іншій марці (моделі) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни здійснюється виходячи з його вартості на час обміну, а у разі зниження ціни – виходячи з вартості під час купівлі.

При поверненні грошей за товар належної якості розрахунки зі споживачем проводяться виходячи із вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються в день пред'явлення вимоги, а у разі неможливості повернення грошей – не пізніше ніж протягом 7 днів.

Вимоги споживача розглядаються лише після пред'явлення товарного чека, що підтверджує купівлю, повну комплектацію товару, заводського пакування, гарантійного талону.

У заміні товару або повернення грошей буде відмовлено, якщо:
  • Пройшло більше 14 днів з моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків;
  • Товар, який має істотних недоліків, був у використанні і не є новим;
  • Під час перевірки якості товару виявлено ознаки стороннього втручання (розтин, спробу ремонту) або порушено інші умови гарантійного обслуговування;
  • Немає документа, що підтверджує факт купівлі товару або гарантійного талона, повної комплектації товару.
  • Повернення грошей за товар неналежної якості здійснюється в день пред'явлення відповідної вимоги, а у разі неможливості повернення грошей – не пізніше ніж протягом 7 днів. Що стосується підвищення ціни товару розрахунок виробляється з його вартості на даний момент пред'явлення відповідного вимоги, а разі зниження ціни – з вартості на даний момент купівлі товару.
Звертаємо увагу, що згідно з п. 3 ст. 4 Закону України "Про захист прав споживачів" споживач зобов'язаний:
  • Перед початком експлуатації товару уважно вивчити правила експлуатації, викладені в документації на товар, наданої виробником (продавцем);
  • До початку використання товару звернутися з питаннями до продавця (виробника) або іншої зазначеної в експлуатаційній документації особи, яка виконує їх функції, за необхідності роз'яснення умов та правил використання товару;
  • Користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватись умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
  • З метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару дотримуватися передбачених виробником у товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а у разі відсутності таких правил у документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товару такого роду.
Порядок повернення товарів належної якості:
  • Зверніться до наших менеджерів для оформлення заявки на повернення за вказаним номером телефону.
  • Переконайтеся в цілісності товару, упаковки та повної комплектації.
  • Відправлення здійснюється транспортною компанією «Нова пошта». При надсиланні не ставте післяплату, оскільки посилка не може бути забрана. Для отримання даних для надсилання зверніться до менеджерів. Після відправки зателефонуйте та повідомте номер ТТН.
  • Заповніть акт повернення, який надасть вам менеджер і вкладіть його у посилку з товаром разом із чеком. Доставку оплачує покупець.
  • Перевірка товару з моменту отримання займає 1-3 робочих днів (не враховуючи суботу-неділю та святкові дні) у разі повернення товару.
  • Гроші повертаються відповідно до положень чинного законодавства щодо банківських реквізитів зазначених в акті повернення товару або на ту ж платіжну картку з якою здійснювалася онлайн оплата на сайті не пізніше ніж протягом 7 днів. Комісія за грошовий переказ при поверненні коштів утримується з покупця за чинними тарифами банку.
  • На всі товари, придбані в інтернет-магазині, надається гарантія. Гарантія різні товари становить від 14 днів до 36 місяців, термін гарантійних зобов'язань регламентується сервісною політикою виробника конкретного товару. У комплект поставки товару входить гарантійний талон, в якому вказується термін гарантійних зобов'язань.
Порядок заміни, ремонту, повернення гарантійного товару:
  • Зверніться до наших менеджерів для оформлення заявки за вказаним номером телефону.
  • Переконайтеся в цілісності товару, упаковки та повної комплектації.
  • Відправлення здійснюється транспортною компанією «Нова пошта». При надсиланні не ставте післяплату, оскільки посилка не може бути забрана. Для отримання даних для надсилання зверніться до менеджерів. Після відправки зателефонуйте та повідомте номер ТТН.
  • Вкладіть у посилку з товаром чек та гарантійний талон. Доставку сплачує наш інтернет-магазин.
  • Перевірка товару з моменту отримання займає до 14 робочих днів або в інших заздалегідь обумовлених термінах (не враховуючи суботу-неділю та святкові дні).
  • Гроші повертаються відповідно до положень чинного законодавства щодо банківських реквізитів зазначених в акті повернення товару або на ту ж платіжну картку з якою здійснювалася онлайн оплата на сайті не пізніше ніж протягом 7-ми днів. Комісія за грошовий переказ при поверненні коштів утримується з покупця за чинними тарифами банку.
  • Повернення та обмін товару ви можете зробити в офісі нашого інтернет-магазину, який знаходиться за адресою: Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Східна 7.
Телефони для зв'язку:
  • 0800 750 705
  • 061 707 65 98
  • 066 777 14 83
  • 097 444 17 54
  • 093 088 91 00
Електронна пошта для зв'язку:
  • info@drivestore.com.ua
Режим роботи:
  • Понеділок-п'ятниця: 9:00 – 18:00;
  • Субота: 10:00 – 15:00;
  • Неділя: вихідний.