Технології не коштують на місці, ще нещодавно ми дивувалися з ксенонових фар і ксенонового устаткування, пізніше з'явилися біксенонові лінзи які вже відповідали не лише за ближнє але і за далеке світло. Трохи пізніше з'явився AFS - адаптивне биксеноновый світло, де ксенонові лінзи вже не лише працювали в двох режимах ближнього і далекого світла, а і почали обертатися разом з поворотом керма, покращуючи освітленість дороги в тому напрямі по якому рухається автомобіль. На сьогодні відбувається справжній бум у сфері інновацій і технологій вживаних в головному світлі автомобіля - це як світлодіодне LED світло, яке тільки набирає оберти.
Оскільки більшість бюджетних авто сходять з конвеєра з простими галогеновими фарами, які недостатньо добре освітлюють дорогу в темний час доби, багато автовласнику удавалися до поліпшення останніх. Ставили потужніші галогенові лампи, ставили комплекти ксенонового устаткування : ксенон або биксенон, останнім часом дуже актуально стало питання ретрофита : впровадження ксенонових лінз/модулів у фару які істотно покращують світло. Але усе рухається вперед і якщо до недавнього LED світло на автомобілях було тільки на концепт-карах і дорожчих автомобілях, то на сьогодні можна самостійно купити світлодіодне устаткування: модуль/лінзу і инсталировать в будь-який автомобіль.